Bestellen

Een product vinden

U kunt gebruik maken van het menu van de producten. Zoek op productnaam, product set of product classificatie. U kunt de producten ook volgens uw behoeftes opzoeken.

Vindt u niet het product waar u naar zoekt? Neem dan contact met ons op via service@lovor.nl .

Een bestelling plaatsen

Het gewenste product in de winkelmand plaatsen door op de “winkelmand” te klikken. Door te klikken op “ga verder met winkelen” kunt u meerder producten in uw winkelmand plaatsen.

Hebt u alles kunnen vinden? “Ga door naar afrekenen” om te gaan betalen.

Vul daarna uw gegevens in bij “adresgegevens”, “controleer uw bestelling” en ga naar “betalen”.

Pas nadat u de knop “bestel” heeft geklikt is uw bestelling definitief.  Tot dat moment bent u vrij om wijzigingen aan te brengen.

Mijn bestelling naar een ander adres laten verzenden

Verwacht u niet thuis te zijn op één van de levermomenten van Post NL, dan kunt u bij “verzendgegevens” een ander adres aangeven dan het factuuradres, bv. uw werk, kennissen of buren.

De orderbevestiging

Direct na uw bestelling ontvangt u per mail een orderbevestiging met een overzicht van de bestelde artikelen en de prijs.

Als ik mijn orderbevestiging per e-mail niet binnen 3 dagen heb ontvangen

Neem dan a.u.b. contact met ons en stuur een mail naar service@lovor.nl.

De voortgang van mijn bestelling

Zodra uw bestelling is ingepakt en verstuurd ontvangt u een e-mail met de verzendgegevens en een track&trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Mijn bestelling wijzigen of annuleren

Als u een bestelling wil wijzigen of annuleren raden wij u aan contact op te nemen met onze klantenservice service@lovor.nl .

 

Betalen

De betaling gebeurt binnen een beveiligde internet omgeving.

De betaling met iDEAL is bij de volgende banken:

ABNAMRO bank, Rabobank, ING bank, SNS bank, Friesland bank, ASN bank, Triodos bank.

De betaling met creditcards:

U kiest een MasterCard of Visa

U vult uw: creditkaardnummer, de vervaldatum , CID/CDV code in (deze code vindt u aan de achterzijde van uw kaart).

De gegevens worden naar uw cardprovider verstuurd.

Wanneer de transactie is goedgekeurd u ontvangt hierover een bericht

Het verzenden van de bestelling

Afleveradres buiten Nederland?

Verzending buiten Nederland is op dit moment niet mogelijk.

Hoe wordt uw bestelling verzonden?

Voor het verzenden van uw bestelling maken wij gebruik van Post NL en TNT

Productprijs

Alle prijzen van de producten in onze Webwinkel zijn in Euro's en inclusief BTW.

Verzendkosten

De verzendkosten van uw bestelling zijn € 4,95 per bestelling. Bestellingen boven € 50,00 worden gratis bezorgd.

Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?

Nadat u de orderbevestiging van ons per e-mail heeft ontvangen, kunt u de bestelling binnen 3-5werkdagen verwachten. Duurt het langer dan 3 dagen dan verzoeken wij contact met ons op te nemen. Indien het product niet meer op voorraad is treden wij met u in overleg de bestelling aan te passen of te laten vervallen, waarbij in het laatste geval uw geld wordt teruggestort.

Waarom moet ik mijn gegevens invullen?

Uw gegevens zijn nodig voor het verzenden van door u bestelde product(en). Het is belangrijk om uw gegevens en adres goed te controleren voordat u op “bestel” klikt om te voorkomen dat de levering uitgesteld wordt.

Privacy persoonsgegevens

De persoonsgegevens die worden opgenomen in ons klantenbestand worden vertrouwelijk behandeld. Uw e-mail adres wordt alleen gebruikt om bevestigingen en informatie over uw bestelling te versturen. Zie ook Privacybeleid.

Retourneren

Hoe kan ik iets retourneren?

Neem voor het retourneren contact op met onze klantenservice. U kunt daartoe een e-mail sturen naar service@lovor.nl. Wij vragen u naar het ordernummer, de aankoopdatum en de producten. U ontvangt van ons het retouradres.

De kosten van het retourneren.

De retour verzending is op uw kosten en op uw verantwoordelijkheid tenzij anders is overeengekomen (bijv. in geval van gebreken). Is de zending niet voldoende gefrankeerd, dan moeten wij € 4,95 in rekening brengen.

Wanneer mag ik de bestelling retourneren?

De producten mogen binnen 14 dagen na bevestiging van de levering en slechts in ongeschonden toestand in originele verpakking en ongeopend en verzegeld geretourneerd te worden.

Het recht van restitutie vervalt na 14 dagen.

Na ontvangst van de retourzending krijgt u een ontvangstbevestiging. Daarna wordt zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 30 dagen een vervangend product verzondenof u krijgt uw geld teruggestort.

Als de producten zijn gebruikt of beschadigd vervalt het recht op restitutie.

Als mijn bestelling niet compleet of beschadigd is

We verzoeken dan contact op te nemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar service@lovor.nl .

Algemene Voorwaarden van Lovor Cosmetics

Voor dat u uw bestelling plaatst, wordt u verzocht akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden. Klik hier om de Algemene Voorwaarden te downloaden. Op uw verzoek worden de Algemene Voorwaarden naar u schriftelijk verzonden.